The Challenge For Future Is Not Just Serving Customers… "The real key to Lifestyle WorldCard is we will transform each of our overhead and expenses into our savings and earnings"

Friday, February 19, 2010

Promotion Package

Alhamdulillah, perjalanan Power Group semakin lancar. Seperti yang dirancang, member baru sudah boleh didaftar. Login akaun http://lifestyleworldcard.com/ dan pergi ke bahagian Member Registration.

Promotion
Untuk kepuasan semua member baru & untuk memastikan syarikat berjalan lancar, pihak syarikat telah memberi kelonggaran dimana semua member baru tidak perlu lagi bayar duit Cash Point (Mobile Money Point).
Jika Join package 1 star anda perlu bayar RM288, tetapi sekarang hanya bayar RM188 sahaja.
@
Jika Join package 15 star anda perlu bayar RM4588, tetapi sekarang hanya bayar RM1588 sahaja.

Bonus dibayar seperti biasa...Member baru boleh buat duit terus, kerana dengan hanya membayar RM1588, potensi pendapatan anda lebih dari RM20,000 sebulan...& ramai orang mampu masuk 3 akaun 15 star..Jika 3 Akaun 15 star, Potensi Pendapatan boleh cecah Rm100,000 sebulan..Power

Package Promosi
Promosi Sehingga April 2010

Bonus Run
20hb Feb 2010 adalah hari pertama untuk semua member boleh menikmati bonus masing2. Jadi mari kita all out sekarang untuk memastikan kita perolehi bonus yang banyak..Power. Sila sebarkan

Langkah Pendaftaran....
- Pastikan Agent Point telah dibeli & ditransfer
- Login Akaun yang telah ditransfer Point dari Agent
- Klik
Member Registration
- Isikan maklumat akaun yang hendak didaftar
(jika anda ada lebih dari 1 akaun & semua akaun nama yang sama @ ingin tambah akaun. Pastikan IC no, HP no & Kad no adalah sama)
- selepas pendaftaran, point akan ditolak mengikut package yang dipilih
- Untuk pengesahan, anda boleh rujuk bahagian Agent Point Statement