The Challenge For Future Is Not Just Serving Customers… "The real key to Lifestyle WorldCard is we will transform each of our overhead and expenses into our savings and earnings"

Friday, January 29, 2010

Lifestyle Worldcard Profile

Belanja Sampai Jutawan!!!

Life Style World Card dimiliki oleh 100% Bumiputra.

Konsep utama Lifestyle Worldcard (LSWC) - memperkenalkan pola pengeluaran hibrida, yang unik dan berbeza "merchandising rangkaian" @ “network merchandising” untuk setiap peringkat industri, rakan perniagaan & ahli / pelanggan. Lifestyle Worldcard (LSWC) menggunakan teknology terkini dimana kita bergabung dengan Syarikat gergasi yang mempunyai kelulusan Bank Negara iaitu Mobile Money International Sdn. Bhd. http://www.mobile-money.com/
Bank Negara Malaysia Link http://www.bnm.gov.my/index.php?ch=17&pg=671&ac=581

LSWC telah menerapkan model perniagaan yang inovatif yang akan menghasilkan keputusan yang sangat besar bagi syarikat-syarikat baru, syarikat besar, agensi-agensi awam, dan bandar, beralih daripada tradisional, pejabat.

Disini LSWC menawarkan peluang perniagaan berbentuk Loyalty Program. Bermula Feb 2010, Power Group akan bersatu hati dan berjuang semula bersama2 LSWC.
Kita akan Gegarkan Asia!!!

Mengapa Loyalty Program?
Setelah membuat pemantauan, berikut adalah syarikat2 yang terkemuka yang menjalankan loyalty program.
1) Dapat lebih ramai pelangan tetap
2) Jimat kos pengiklanan
3) Pengiklanan Positif dari mulut ke mulut
4) Perniagaan akan berlipat ganda

tetapi dalam program Lifestyle Worldcard berbeza, dimana kita boleh dapat penjimatan & pendapatan!!!

Orang Lain Berbelanja pun, Anda boleh dapat $$$$...Power